Veelgestelde vragen over de zakelijke regeling van Reprorecht
Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen over Reprorecht, de regeling voor zakelijk gebruik en het inloggen op de webportal. Als u inlogt met de inloggegevens op uw factuur, vindt u achter de inlog informatie over uw factuur, uw regeling en contactmogelijkheden.
Stichting Reprorecht streeft ernaar haar facturen en correspondentie zoveel mogelijk digitaal versturen. Daarom kunt u nu uw emailadres voor digitale facturen opgeven als u inlogt op Mijn Reprorecht. Ga naar de pagina Mijn gegevens en geef uw e-mailadres op onder de kop 'E-mailadres e-factuur'.
Als u inlogt kunt u ook een digitale versie van uw factuur (pdf) downloaden op de pagina Mijn factuuroverzicht.
Denkt u dat er iets niet klopt, of is er iets veranderd in uw situatie? Wij helpen u graag. Log in op Mijn Reprorecht met uw relatienummer en wachtwoord om wijzigingen door te geven of een vraag te stellen. Grote bedrijven kunnen contact opnemen met hun relatiebeheerder.
U logt in met uw relatienummer en wachtwoord via het paarse inlogblok op de pagina Zakelijk. Ook vindt u een inlogblok aan de rechterkant van vrijwel alle andere pagina's op onze website.
Indien u nog geen eigen wachtwoord heeft ingesteld gebruikt u de toegangscode op de factuur.
Uw inloggegevens (uw relatienummer en toegangscode) staan op uw factuur.
Eigen wachtwoord: u wordt via een pop-up gevraagd om een eigen wachtwoord in te stellen als u de eerste keer inlogt. Daarna kunt u na het inloggen een eigen wachtwoord instellen of het wachtwoord wijzigen op de pagina Mijn gegevens.
Als u een eigen wachtwoord heeft ingesteld, gebruikt u voortaan dit wachtwoord om in te loggen. De toegangscode werkt niet meer als u een eigen wachtwoord heeft ingesteld.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' onderaan het paarse inlogblok op de pagina Zakelijk en volg de instructies.
Bent u uw factuur kwijt? Vraag dan uw inloggegevens opnieuw aan via het contactformulier.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' onderaan het paarse inlogblok op de pagina Zakelijk en volg de instructies.
Ontvangt u geen e-mail met tijdelijke inlogcode? Controleer voor de zekerheid uw spam-map. Als u geen e-mail ontvangt, neem dan telefonisch contact met ons op.